Czech iPhone snaps

úterý 8. září 2020

Jak už asi ví všichni, kteří mě sledují na instagramu, na začátku sprna jsem letěla na týden domů do Čech. Využila jsem momentu těsně po tom, kdy Anglie zrušila karanténu na několik zemí včetně právě Česka a dobře jsem udělala. Pravděpodobně jsme si tím tak s přítelem zavřeli dveře i na dovolenou k moři, protože co jsem se vrátila, z Anglie téměř nikam nemůžeme a navíc je i Česko opět na seznamu pro karanténu.
Musím říct, že mě ani tak neděsí samotná korona jako spíš opatření, která se k ní vážou a můžu přiznat, že v červenci jsem měla dost velkou depku z toho, že nelze cestovat, protože tohle měl být pro mě cestovní rok, a že možná právě ani nebudu moct domů za rodinou.

Pamatuji si přesně jedno pondělí, kdy jsem byla na telefonu s rodiči a bylo to asi dva dny poté, co karanténu zrušili. Našla jsem datum, kdy jsem chtěla jet, koukala na lety a snažila se to vše nějak naplánovat. Mamka měla v tomto datu zrovna i dovolenou, táta si ji bohužel vzít nemohl. Tak jsem přemýšlela, zda letět již v létě anebo počkat na podzim, kdy by zas měl dovolenou táta.

Druhý den večer jsem si zapnula živé vysílání s Janem Vojáčkem, se které mi nějakou dobu nešlo zapnout  už už jsem to vzdala. Mám jeho slova a názory velmi ráda a pamatuji si přesně na větu, že existují dva druhy lidí: Ti, kteří si myslí, že vše je náhoda a ti, kteří si myslí, že náhoda není nic. Chvilku poté jsem ještě prohlížela facebook na telefonu u tv a vyskočilo na mě, že právě Jan Vojáček bude pořádat besedu a jako hosta si pozval Jaroslava Duška, což je další skvělý člověk, kterého jsme si s mamkou už dlouho přály vidět naživo. Doslova jsem koukala na počítač a nemohla uvěřit, že ještě mají lístky, obvykle je totiž beznadějně vyprodáno. Už jsem chtěla vzít lístky mamce, ale všimla jsem si, že se to koná právě v týdnu, kdy jsem plánovala jet domů.

Už jsem víc nepotřebovala a další den letenky koupila. I strach z toho, že mezitím zas zavedou karanténu zmizel. Vše se děje z nějakého důvodu.
Poté se stalo ještě několik zajímavých “náhod” ale to by bylo na delší vyprávění tak raději už šup k fotkám, které jsem stihla v Česku udělat.

1. Tyhle výhledy se opravdu neomrzí!
2. V Česku jsem si vyzvedla balíček od Tantraely
3-4. Hned druhý den po příletu mě táta vzal na víkendový výlet do jižních Čech, první zastávka byl zámek Blatná

1-3. Další momentky z Blatné, a kdopak ví, která pohádka se tam natáčela?
4. Kdo taky věčně čeká na chlapy? Já jsem ready na drink a táta se ještě v klídku válí :D

1-3. Naše další zastávka byl Jindřichův Hradec
4. Oběd, na který jsme totálně hladoví čekali ve 40 stupních asi hodinu

1-4. Jindřichův Hradec se nám opravdu líbil, jak město tak zámek stojí za návštěvu!

1-2. Další snímky z Hradce
3-4. Z Hradce jsme ještě jeli na menší procházku a zmrzku do Třeboně

1. Výborný oběd v restauraci Quan Que v K. Varech
2. Měla jsem také konečně čas navštívit svou kadeřnici, jupí!

1. Protože jsme měli s mamkou cestu do Prahy, vzala jsem ji na oběd do Next Door by Imperial a to byl opravdu zážitek, doporučuji na milion procent zajít, prostory, jídlo i obsluha vše naprosto perfektní
2. Hlavní důvod proč jsem přiletěla a důvod naší cesty do Prahy- Beseda J. Vojáčka s J. Duškem. Tohle bylo neskutečné a budete-li mít šanci někoho z nich vidět, neváhejte ani vteřinu!

1. Dortíky v Next Door, tomu se říká umění
2. Večeře s mamkou, tátou a jeho přítelkyní v Beránku v Kadani. Jídlo moc dobré, ale obsluha a servis žádná sláva, ostatně bohužel jako skoro vždy, když tam jdu. Přitom je to vyhlášená restaurace
3. S mamkou jsme si udělaly lívance podle její babičky a dovezla nám k tomu domácí marmeládu z černého rybízu
4. Kadaň v podvečer

1-4. Jeden den jsem mamce ukazovala krásy Kadaně, protože žije v jižních Čechách, vzala jsem ji na vyhlídku a pak na drink do Splitu (kde asi opět sází jen na polohu, obsluha děs a ceny přemrštěné)

1. Nejlepší maminka na světě ♥

1-3. Moje nejlepší kamarádka se bude vdávat a já dostala tohle krásné přání a kromě toho mi způsobila menší infarkt, když mi přivezla předčasně dárečky k narozeninám a ještě mi upekla tenhle dort z Harryho Pottera. Byl naprosto perfektní, prokládaný krémem a jahodami, neměla jsem slov, je úžasná!

1. Předposlední ráno v Česku
2-3. Výlet do lesa a na minerálku poblíž místa, kde jsme na chatě trávili čas, když jsem byla malá

1. Kdo také musí mít z každého letu fotku? Řekněte mi, že v tom nejsem sama :D
2. Umění být zdráv jsem koupila mamce ke dni matek a musela jsem si ji od ní hned půjčit
3-4. A tohle na mě čekalo po příletu, a v autě ještě hromada dobrot z Marks and Spencera, to bylo další dojímání ♥

Bylo to úžasných 8 dní a děkuji všem mým blízkým. Snad bude brzy ta covidová hysterie pryč a budeme se moct zase sejít protože už teď se na vás všechny zase těším ♥︎

Měli jste letos šanci podnikout něco zajímavého? Cestujete rádi po Česku či Slovensku?

Comments

1. Ach jo, mně se ty tvoje fotky tak líbí. Já vlastně o všem vím, však tě sleduji na instagramu. Nestačím vás obdivovat, jste úžasný pár! :-)

Odpovědi
    1. Moc moc děkuju, to mě úplně vykouzlilo úsměv na tváři ♥

Vymazat
  2. To je dobře, že ti výlet do Česka vyšel a viděla ses s rodinou! :) Taky mě štvou ta opatření, hlavně jak se to mění ze dne na den... Moc pěkné fotky. :)

OdpovědětVymazat
  3. Jeee, super fotky!!! :) Je vidět, že sis to tu užila. Máš tedy super taťku, můj taťka by se mnou nikam nejel, je to typický vesnický buran (pardon).
    A přesněěě, také musím mít z každého letu fotku! :)

4. Všechny fotky jsou moc krásné, super, že jste si výlety užili! :)) Mimochodem dostala jsi nádhernou kytičku. <3

OdpovědětVymazat
  5. Paráda, že jsi to ještě stihla domů, než se hranice zase uzavřely. Tolik památek, dobrot a jistě i krásných zážitků! Duška bych také někdy ráda viděla naživo.

Mám v zahraničí hodně kamarádů a myslela jsem na ně, jak náročné to musí být, prožívat celé toto dlouhé období tak daleko od rodiny.

6. Je super, žes to domů stihla :) Fotky jsou moc krásné a zaujala mě ta knížka Umění být zdráv. Na Duškovi jsem byla jednou a i když ne se všemi jeho názory souhlasím, moc ho jako člověka uznávám a jeho besedy nejsou nuda.

Tak se se brzy budeš moci zase vrátit do Čech :)

7. Ahoj,
    já cestuji moc ráda, letos mi tedy padly všechny zahraniční cesty, ale jezdila jsem aspoň po krásách naší vlasti. Dokonce jsem si splnila jeden cestovatelský sen - navštívila jsem vilu Tugendhat v Brně, což jsem chtěla asi tak dvacet let:-) Myslím si, že na podzim bych o víkendech ještě pár výletů udělat mohla. Jižní Čechy na tvých fotkách byly krásné, hned jsem si vzpomněla na dobu, kdy jsem tam byla na vysoké a jezdila do okolí na výlety:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, určitě sis to moc užila. HP taky miluji :)

SmileThess

9. Tenhle stres, jestli se dostaneš domů, nebo ne, je hroznej. Zažila jsem to v březnu, kdy jsem se fakt narychlo sbalila a letěla, teď jen doufám, že se zpátky do UK v lednu dostanu :D Super článek, akorát mám z těch fotek najednou hlad, všechno vypadá tak skvěle! Doufám, že sis to doma moc užila :)

OdpovědětVymazat
  10. Tenhle článek se ti tak povedl!🙂 Hned jak jsem na začátku četla tvoje pocity z té situace mě připomněli samu sebe v červenci. Ta opatření v Anglii jsou dost přísná. Je fajn že jsi měla to štěstí jet do ČR a je vidět že sis to pořádně užila!😍

Když vidím tu fotku s Duškem! Užasný!❤️

Moc se těším na recenzi balíčku od Tantraely🙂

OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky a tam kde máš tie šaty vyzeráš nádherné. Naozaj ti veľmi pristanú.

LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

12. To byl opravdu osud, hlavně, že se to tak hezky všechno povedlo a vyšlo podle plánů. Určitě sis s rodiči užila úžasný čas. A teď dobrot, dopřávat si tedy umíte :D :) My letos nijak necestovali i skrz mým státnicím, které jsem měla na konci srpna :)

WantBeFitM

OdpovědětVymazat
  13. Jsem moc ráda, že ses nakonec domů dostala a mohla sis to takhle užít :) s tou zhoršující se situací v ČR nikdo neví, jaká další opatření a opětovné zavírání hranic přijde.. mě to také velmi děsí, sama jsem ráda, že jsem mohla strávit celé léto v Bulharsku a že se teď snad budu moct v klidu vrátit domů bez karantény, ale to věčné omezování hlavně v tom cestování je strašné. Obzvlášť když má člověk rodinu, partnera nebo práci v zahraničí.. :/

14. Z celého povídání srší jen a jen optimismus, krásně se to čte! I fotky jsou super, ale vůbec Ti tuhle situaci nezávidím. Stachovat se, jestli se vůbec uvidíš s rodinou není nic příjemnýho.. Ale je hlavní, že to bereš takhle .. a taky věřím, že to nebyly náhody, ale že to nějaký svůj smysl má. Často se mi dějí podobné věci. :D
    Mohla bych se ještě zeptat, odkud máš ty růžové šaty? Jsou překrásné a moc Ti sluší!
    Měj se krásně! :)

OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné fotky, Barb! úplně z toho článku cítím tu radost, jak sis užila léto strávené v ČR, byť jsi tam byla jenom týden:) J. Hradec jsem letos též stihla navštívit a je to moc pěkné město, zámek je nádherný, ale bohužel jsem tentokrát nebyla na návštěvě zámku, a to ty zámecké interiéry úplně žeru ♥ Vaši museli mít radost tě po dlouhé době vidět - a je moc hezké, že jsi vzala mamču tahle na drink, ta moje nechce nikdy nikam ani na kafe :D

To jidlo vypada uzasne ♥ tezko rict co za tim vsim stoji, kde je pravda, ale aspon si mnoho z nas mohlo v zivote uvedomit i takove malickosti jako je treba dulezite byt vice se svymi bliznymi apod. :)

Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

OdpovědětVymazat
  16. Krásne fotky, naozaj pekne strávené dni :) Ja som toto leto plánovala ísť do Prahy, bohužiaľ korona mi plány prekazila, tak som chodila na výlety po Slovensku :)
    What A Fancy World

17. Ty jo, já tě musím konečně začít sledovat na instagramu. :D
    Jsem ráda, žes měla hezké letní momenty, teď podzim bude zas asi bláznivý...
    A ten dort je boží! <3

OdpovědětVymazat
  18. Krásný fotočlánek! Vypadá to na doopravdy krásné momenty :)

Upřímně děkuji za každý komentář! ❤